niedziela, 25 maja 2014

Maxi mint


Hej !!! A ja dalej młócę miętę i biel. Spódnicę znacie już z zeszłego roku- lace. Dzisiaj podobnie ale z małymi udziwnieniami. Trampki do spódnicy chodziły za mną już dawno ale nie wiedziałam czy aby na pewno będzie to dobry wybór - dzisiaj wiem, że tak. Wygoda, komfort no i przede wszystkim wyszedł całkiem fajny kontrast. Do tego krótka, jeansowa kurtka i różowa, neonowa bransoletka, która wkradła się całkiem przypadkowo do całego zestawu. 










Kurtka - House
Spódnica - Allegro
Koszulka - Pepco
Bransoletka - Sinsay
Okulary - Firmoo
Trampki - Converse

Maxi mint - MODNAPOLKA.pl

30 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie wygląda długa spódnica połączona z konwersami :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna spodnica i trampki i bransoletka bardzo rzuca sie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też kocham maxi i spódnice i sukienki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo Martuska w maxi <3 ,super :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się spódnica, sama mam zamiar sobie taką kupić tylko zastanawiam się czy będę czuła się w niej dobrze. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica ma świetny kolor :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też śmigam w trampkach do maxi :) I też dodaję jeansówkę :) Ja uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna maxi spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci wyszedł cały set ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna spódnica;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo Ci ładnie w takich prostych, codziennych stylizacjach :)
    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor ma ta spódnica :) Ja ostatnio zamówiłam swoją w mango i miałam ją na sobie tylko 1 raz bo nie mam na nią pomysłu...
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny look! Miętowy to cudowny kolor na lato:) Brasoletka również bardzo mi się podoba!:)
    Pozdrawiam
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia! spódniczka jest mega! Ja poluję na musztardową :)

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też sobie sprawiłam taką spódniczkę, ale czarną.

    OdpowiedzUsuń
  16. SLICZNA spodniczka w slicznym kolorze!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/05/back-to-home.html

    OdpowiedzUsuń
  17. tez taką mam hehe super połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie połączenia;))

    OdpowiedzUsuń
  20. trampki do spódnicy świetnie trafione, bransoletka stanowi super kontrast
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajna spódnica, letnia stylizacja trampki fajnie wyglądają z ta spódnicą!

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczna spódnica, chętnie taką bym zobaczyła u siebie w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. jezu nie rozumiem ludzi którzy piszą że ładnie wyglądasz, ta sukienka poszerza twoje wdzięki , i do tego ta krótka bluzka....porażka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.