niedziela, 6 kwietnia 2014

Styl skandynawski - inspiracje wnętrzarskie

Hallooo Kochani, nie zapomnieliście o mnie...??? 
Dzisiaj pościk o tym czego ostatnio pełno w moim życiu czyli remont, urządzanie, malowanie i tym podobne. Codzienny strój ogranicza się do adidasów, dresów i wygodnej kurtki nie wspomnę o makijażu. No i oczywiście codziennie trzeba zaliczyc wizytę w sklepie budowlanym bo zawsze czegoś zabraknie lub po prostu coś nie pasuje. 
Chciałabym Wam przedstawić inspirację jakimi kierowałam się przy wyborze...wszystkiego - dosłownie. 
Wybrałam a raczej wybraliśmy z Mężem 3 bazowe kolory biały-szary-czarny. W takich kolorach powstaje Nasze mieszkanie. Żadnych, różów, zieleni czy niebieskości. Najlepiej czuję się w tym stylu- stylu skandynawskim. Moje wymarzone mieszkanko właśnie powstaje i już niedługo przeprowadzka. Także mam nadzieję, że wybaczycie mi moją nieobecność. No i obiecuję, że jak tylko skończymy podzielę się z Wami efektami. 










16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne inspiracje. Wystój dużego pokoju w kolorze brudnej szarej śliwki jest genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! :) Jakie świetne zdjęcia - zwłaszcza kuchnia z 4 zdjęcia mnie zauroczyła. Zazdroszczę remontu własnego mieszkania, życzę Ci tego żeby wszystko wyglądało jak sobie wymarzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne inspiracje :) ja też mam w domu dużo szarości,brązów i beżu :)
    resztę uzyskuję wyrazistymi dodatkami :)
    Pozdrawiam Kochana

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne wnetrza<3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/04/pastele-rzadza.html

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie urządzone pomieszczenia;) ponadczasowo
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też będę bazowała na bieli urządzając mieszkanie, z dodatkami szarości i czerni, ale napewno pojawią się małe kolorystyczne akcenty w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wnętrza:) Kolorki bardzo w moim guście

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie moje klimaty :)
    dodaję i liczę, że również zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkanie w takich kolorach jest rzeczywiscie przepiekne, chce się do takiego wracać, kojarzy mi się z oazą spokoju:)
    www.buycheaplookfit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 4 zdjęcię, kuchnia. Jak dla mnie idealna. Prosta, jasna i czyściutka! :))
    www.klaudiachrol.blogspot.se zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy mebel robiony ręcznie mnie imponuje. Ale Twoja aranżacja z kupnymi meblami również pięknie się prezentuje, barwo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi natomiast bardzo podoba się styl kolonialny! Mam mnóstwo dodatków w tym stylu, które oczywiście kupuje w internetowym sklepie kolonialnym ;) Bardzo szeroki wybór produktów w dobrym stanie no i po rozsądnej cenie !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham meble skandynawskie! Meblościanki, stoły, krzesła czy fotele — wszystko białe, drewniane i klimatyczne. Nowoczesne, industrialne pomieszczenia zdają mi się jakieś takie zimne, dlatego właśnie stawiam na styl skandynawski — w nim czuję się swojsko i swobodnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Styl skandynawski sprawdzi się w każdym pomieszczeniu. Ja go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.