środa, 26 marca 2014

Wish lista oraz małe ogłoszenia parafialne

Witajcie, 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją wiosenną wish listę ze sklepu CHOIES

Ale najpierw chciałabym Was uprzedzić o planowanej zmianie adresu bloga. Zaczynam zmiany wprowadzać od dzisiaj na poszczególnych platformach ale blog zostawiam na koniec abyście nie pozostali z przysłowiowymi rękoma w nocniku. W razie problemu zapraszam na fanpage lub instagram. Co za tym idzie nie będziecie mogli znaleźć mojego bloga po starym adresie. Będzie pojawiał się komunikat, że blog nie istnieje. Także bądźcie czujni :-)))

1


2


3


4


5


6


7


8

Muszę przyznać, że te kilka rzeczy to niekoniecznie wiosenne zachciewajki lecz to czego brakuje w mojej szafie i co z chęcią bym w niej znalazła. 
Zapraszam Was do odwiedzania sklepu CHOIES.

13 komentarzy:

  1. poklikane ,zapraszam do mnie na nowego posta :) buziaki

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. mam spódniczkę 1. Ubrana raz i leży w szafie:/ jakoś nie mam gdzie jej nosić

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ubrania ;*
    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta torebeczka jest przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. nr 1 wpadl mi w oko <3

    miłego dnia :))
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wow świetne rzeczy !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spódniczki, nr 3 i 4 są świetne ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. mam jc spódniczke z pierwszego zdj do sprzedania :) tzn bardzo podobna :) co do zmiany adresu jak już zmienisz bardzo prosze o link w wiadomości prywatnej na fb :**

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna jest ta spódniczka z pierwszego zdjęcia, mam identyczną i jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ubrania mają, kliknęłam;)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.