piątek, 10 stycznia 2014

Podsumowanie 2013

Witajcie :) 
Od początku roku chodziło za mną żeby zrobić podsumowanie mojego blogowego dorobku. Jak zawsze jestem spóźniona ale najważniejsze, że jestem. Ten rok mogę spokojnie uznać za udany. Cieszę się z tego jak mój blog się rozwija i mam nadzieje, że ten rok nie będzie gorszy. Z niektórych zestawów jestem mega zadowolona z innych mniej...no ale cóż trzeba wielu prób i błędów aby znaleźć swój styl. Mam nadzieję, że jest mi już bliżej niż dalej do doskonalenia go i znalezienia ideału. 
Ciekawa jestem Waszego zdania odnośnie stylizacji. Która najbardziej Wam się podobała a która najmniej...?

























27 komentarzy:

  1. Lubię takie podsumowania, widać jak wszystko w przeciągu roku się zmienia;)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely Blog you have.

    Dear, I would be more than happy to have you as a visitor on the blog.
    hug-you.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Każda z tych stylizacji jest ładna ale wg mnie wygrywają stylizacje z lutego. Miałaś przecudowną suknię ślubną i wyglądałaś jak księżniczka.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super post:)
    uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacje :)
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze - wszystkie mi się podobają kochana :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne sukienki ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie fajne ale najladniejsza we wrzesniu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zimowy pasiak i pepitka to faworyci wg mnie!!!
    ale we wszystkich stylizacjach wyglądasz pięknie!!
    pozdrawiam Cię cieplutko,
    a bloga obserwuję ( a jak? :P)
    buźka,
    Marta

    www.bepretty.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. wrzesien rzadzi haha - piekne <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny rok za Tobą:))

    Zapraszam do mnie http://byysylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Co jak co, ale wrzesien jest najlepszy:D!!!!! Sciskam:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Pazdziernik i set z różową marynarką ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. swietny rok za Tobą !:) oby 2014 był lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. pieknie wygladalas podczas slubu!!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tego typu podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie sa super, ale te w kratke i te z biela - najfajniejsze. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj dużo jest zestawów, które mi się podobają :D np.: ze ślubu piękna suknia :D ;) Ale też napiszę, która podobała mi się najmniej, nie będę się podlizywała- tylko szczerze wyrażę swoje zdanie. Więc, najmniej podobała mi się stylizacja z żółtymi rajstopkami,ponieważ nie jestem zwolenniczką jaskrawych (czytaj kolorowych rajstop)- może później się to zmieni, kiedy znajdę jakieś idealne.
    A najbardziej?
    1. bluzka w paski + czarna spódniczka i piękne czarne buciki
    2. Chyba niebieska jak dobrze pamiętam sukienka z odkrytymi plecami <3- cudo :D

    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękną miałaś suknię ślubną!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grudniowe stylizacje wszystkie są świetne:) Podobał mi się też zimowy pasiak:) Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dla mnie najlepsza, z lipca chyba to była, w czarnej bluzeczce i pudrowej spódniczce :) A na pierwszym zdjęciu wspaniałe buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny przekrój zdjęć przez 12 miesięcy:) oczywiście najważniejszy dzień wypadł 31.08, wyglądałaś obłędnie:* przede mną również decyzja co założyć na kościelny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne zdjęcia - szczególnie wrzesień:*)

    OdpowiedzUsuń
  24. Działo się u Ciebie w starym roku. :-)
    Super zdjęcia. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. wszystkie stylizacje są świetne, jednak pokazując do rywalicji zdjęcie slubne:)...no wybacz ono wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przez cały rok wyglądałaś świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.