sobota, 13 lipca 2013

Powder bubble


Cześć i czołem :) dzisiaj mam dla Was dużą porcję zdjęć :) zamarzyła mi się sesja z bańkami no ale bańki się nie sprawdziły :(. Chyba jednak trochę mnie poniosło i kupiłam za duże...no cóż będę musiała to powtórzyć ze zwykłymi, małymi bańkami :) może następnym razem na plaży...? Kto wie :) zobaczymy co dni przyniosą :)

Spódnica z dzisiejszej stylizacji zaległa w szafie...niestety tak. Kupiłam ją tak dawno i kompletnie o niej zapomniałam, zawsze znalazł się jakiś inny ciuszek, który ją zastąpił ale nie tym razem :). Do niej dobrałam czarną koszulę, złoty zegarek i sandałki. Ładniej prezentowałyby się sandałki na obcasie ale tym razem chodziło mi o komfort i wygodę :)

















Spódnica - A.Wiśniewska
Koszula - Pepco
Buty - Centro

Zapraszam Was na mój instragram 

Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

30 komentarzy:

  1. śliczna spódniczka i sandałki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Cudowna spódnica i koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te bańki :) tatuaż jest ładny,chociaż widzę tylko malutki jego skrawek :)ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały tatuaż możesz zobaczyć w tym poście :) ---> http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/2013/06/mix-pics-i-troszke-nowosci.html

      Usuń
  4. Dobrze ze ją wydobyłaś z tej szafy ;) bo jest boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, ja tez zachwycam sie Twoja spodnica! ma przebajeczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. UUuuuwielbiam takie zestawy,mega dziewczęce :)!<3

    OdpowiedzUsuń
  7. ale swietny zestaw :) ta spodniczka!!! cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz :) śliczne zdjęcia
    obserwuję i pozdrawiam ;)
    ilovemystyle13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę kochana, że wypad na działkę był :) Zestaw jest świetny, a sandałki mają śliczne zdobienia! bańki to dobry pomysł, a przy tym fajna zabawa i powrót do dziecięcych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekna spodniczka i sandalki ja tez na urlopiku bawilam sie bankami mydlanymi wciagajace hipnotyzujace zajecie :)nie dziwie sie dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna spódniczka:) piękny kolor i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja;) Fajny klimat zdjęć <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne masz te sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne azdjęcia! w tym zestawieniu ciuszków wyglądasz naprawdę uroczo :)) Tak słodko :)
    Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw :) Jak mogłaś nie nosić tej spódnicy wcześniej? Jest śliczna :)

    P.S. ja miałam sesję ślubną z bańkami, super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz w takim wydaniu, spódniczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  17. jejku to gratuluję ;)! śliczna spódniczka ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci wyszły fotki z tymi bańkami :)
    sandałki są śliczne

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny pomysł z taką sesją:) ładna spodniczka i sandałki:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny zestaw ;)

    zapraszam: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się spódnica, moze dlatego , że mam taką sama tylko żółtą? :-)))Cały zestaw jest ekstra/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna spodnica i super zdjecia - brawo za pomysl z bankami :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz przepięknie, ta spódnica dodaję Ci jeszcze większego uroku :)
    Ogólnie bardzo ładny zestaw, śliczne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja w moim stylu. Zapraszam do siebie http://books-films-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.