niedziela, 30 czerwca 2013

Nowa zabawka

Cześć Kochani :)
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam moją nową zabawkę. Pewnie większość z Was stwierdzi, że się chwalę....i niech Wam będzie :-))). Jak wiecie od jakiegoś czasu miałam problemy z laptopem. Dostałam innego w zamian i wszystko byłoby ok ale niestety nie był to "mój laptop". 
W zeszłym tygodniu pojechałam na dwa dni do Kołobrzegu i wróciłam z niego z nowiusieńkim tabletem Samsung Galaxy Tab 2 7.0. 
Muszę przyznać, że jestem mega zadowolona :) co prawda miałam upatrzonego innego 10 calowego ale sprzedawca polecił mi tego bo ponoć dużo lepszy no i jak już mi go dał do ręki to w niej został i tak zabrałam go do domu :). Nie jest to to samo co laptop no i nie jest tak łatwo ale z czasem przyzwyczaję się. 






Za sprawą tego cacka założyłam instagrama :) z czego się bardzo bardzo cieszę :) ta aplikacja coraz bardziej mi się podoba i jest coraz bardziej wciągająca :) 
Także serdecznie zapraszam Was do obserwowania mnie :) 


Jak wiecie jutro ( a za pewne śni Wam się to po nocach bo każda blogerka o tym trąbi ;p ) ma zniknąć funkcja obserwowania w bloggerze. Jeżeli lubicie być na bieżąco z nowymi postami na moim blogu chciałabym Was zaprosić do zaobserwowania mnie na :


oraz o dodanie mnie do kręgów w google+ 

lub po prostu z prawej strony bloga na widżecie. 

A tak po za tym to


bo przecież nasze blogi się nie skończą po wyłączeniu tej funkcji :-)))
Buziaki :*:*:*

6 komentarzy:

  1. Już zaaobserwowałam :D
    Zazdroszczę zakupu :3 mam taki sam telefon, tylko że czarny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny! napisz jak sie sprawuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. super sprawa, ja mam biały tablet 10 cali, w zestawie ma klawiaturę na blutooth, więc mi on często zastępuje laptopa, szczególnie po za domem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.