piątek, 22 marca 2013

Biało-czarne inspiracje

Cześć Kochani :*
Przegrałam pojedynek z pogodą... :( 
Mam totalny brak ochoty na fotki...pomysłów na stylizację pełno a jak pomyślę co się dzieje za oknem..... to lepiej to przemilczeć. 

Dlatego dzisiaj wrzucam tylko trend, który zawładnął moim umysłem. 
Na początku byłam co do niego...można powiedzieć stonowana. Teraz widziałabym wszystko w tych kolorach. Zakochałam się w tym zestawieniu. 
Do mojej kolekcji trafiła torebka w tych kolorach ale o tym przy następnym poście. 

A tak na marginesie to założyłam fan page na fejsbuku :) 
Serdecznie Was zapraszam :) :* 























61 komentarzy:

  1. Wiesz Kochana jak mnie uwieść. :-)
    Kocham B&W to jest nr 1 na mojej liście. :-)
    Cudowne. :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. biel i czerń to coś co uwielbiam:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo się cieszę ,że wrócił ten trend ponieważ bardzo lubie to połącznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klasyka...:) Piekne zdjecia. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się! ;)) Obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia wnętrz cudowne! a sukienki z czarnym pasami bo bokach są genialne, figura jest w nich idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakby był dłuższy tunika stałaby się sukienką

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie istnieje bardziej niezawodne połączenie kolorów, jak biel z czernią! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja również jestem zachwycona tym trendem:) świetne sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie bieli i czerni jest najlepsze, zawsze proste, zawsze wszędzie pasuje a można tyle ciekawych rzeczy stworzyć... <3

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne inspiracje, sukienka przedostatnia jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka z przed ostatniego zdjęcia jest świetna ♥ obserwujemy? :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienki z czarną koronką są najładniejsze najśliczniejsze i najfajniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę że black-white zawojowało twoim serduchem! moim też ;p to chyba jakaś choroba bloggerska ;)

    śsciskam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne inspiracje :)
    Jest na co popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dołączam do grupy chorych na biało- czarne zestawienia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka z 6 zdjęcia jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też polubiłam ten trend :) Świetne inspiracje, szczególnie spodobała mi się sukienka z drugiego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zestawy czarno białe to klasa, oryginalność!

    OdpowiedzUsuń
  20. biel i czerń, ahh ta klasyka<3

    OdpowiedzUsuń
  21. super inspiracje :) uwielbiam takie post :)

    OdpowiedzUsuń
  22. czerń i biel będą rządzić wiosną! świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne inspiracje,uwielbiam czerń i biel ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam połączenie bieli z czernią, klasyka!

    OdpowiedzUsuń
  25. pięękne ;)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji !;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Biały i czarny to kolory, które teraz królują. Zawsze czuję się w nich elegancko i wytwornie.

    OdpowiedzUsuń
  27. czarny i biały zawsze w modzie ;)

    pozdrawiam i zapraszam mwithf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne foty! Jestem na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi też czasami brak weny na twórcze posty ;)))
    Inspiracje piękne, wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  30. ja niestety jestem zacofana :D nie przemawia do mnie biel i czerń, a zwłaszcza latem.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się połączenie czerni i bieli <3
    Świetnie zdjęcia;))

    OdpowiedzUsuń
  32. koszula mi sie bardzo podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam polaczenie czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie dziwie ci się, mnie też ta zima już strasznie męczy :(, ale pomysł na post dobry! Czerń i biel jest zawsze w modzie.

    OdpowiedzUsuń
  35. I mnie już męczy zima. Co za dużo, to niezdrowo :) Biel i czerń to ponadczasowe połączenie!:)

    OdpowiedzUsuń
  36. ojjj musze się zaopatrzyć w coś czarno-białego :>

    OdpowiedzUsuń
  37. podzielam Twoja fascynacje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ßwietne inspiracje ! :) lubie ogláda© takie zdjécia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. a i doøáczyøam do twojego fanpage zapraszam Cie równiez do mojego :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jednak wolę kolorki i neony :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. black&white bylo jest i bedzie modne!:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajny post,biel i czerń to idealna para :) Koszula od Tally Weijl-cudo!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. wow cudne rzeczy !!!
    tym bardziej ze to moja ulubiona kolorystyka:)
    pozdarwiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ladne stylizacje.
    Zapraszam do mnie - blog o cwiczeniach, odchudzaniu i zdrowym trybie zycia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  45. Biel z czernią zawsze na czasie. Zarówno w wersji eleganckiej jak i sportowej. Chociaz fajnie jest dodac jakis akcent w postaci koloru-taka wisienka na torcie, np. czerwone szpilki

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo lubię takie inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  47. czarno biale isnapracje <3 piekne!

    OdpowiedzUsuń
  48. fajny blog!

    www.saintinfinity.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Black&White <3 swietny post :) pozdrawiam Marta www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Black&white i wszystko staje się piękniejsze :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczne inspiracje :)
    zapraszam do mnie www.prose-marakuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Wesołych i pogodnych świąt życzę:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Czarny i biały kolor to kolory emanujące elegancją :) Ale tortu z czarną wstążką bym nie kupiła ;] Kojarzy mi się z pogrzebem :P
    Zapraszam do siebie na konkurs można wygrać 3 pary kolczyków.

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne inspiracje!

    B&W zawsze w dobrym stylu

    OdpowiedzUsuń
  55. Sukienka z M.M. - pragnę <3



    www.confassion.pl - mój butik internetowy dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.