niedziela, 30 września 2012

Wesele

Cześć dziewczyny :)
Dość długo nic nie pisałam ponieważ byłam na urlopie. A jak to na wakacjach bywa nie ma się czasu na przesiadywanie przy komputerze. Z góry was przepraszam za zaniedbanie bloga ale obiecuję nadrobić zaległości zarówno w stylizacjach jak i makijażach :).
Dzisiaj przesyłam zdjęcia z wesela a raczej z wesel gdyż na tych wakacjach przypadły mi aż 3. Ze względu, że były tydzień po tygodniu i w całkiem innych środowiskach miałam jedną sukienkę. Zakochałam się w niej i nawet nie chciałam kupować innej. Bardzo wygodnie i komfortowo się w niej czułam. Zmieniałam tylko buty i ułożenie włosów :).
Co Wy dziewczyny myślicie o sukience jak i reszcie dodatków????

Sukienka- Lipsy London
Żakiet- Pepco
Kopertówka- Primark
Szpilki- Centro (obie pary)

















Pozdrawiam :):):)



7 komentarzy:

  1. Czy rozjaśniłaś może trochę włosy? :) Miałaś świetne fryzury - zwłaszcza ta w wersji z warkoczem. Ja w tym roku nie miałam ani jednego wesela - w sumie trochę szkoda.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak :) rozjaśniałam :) kiedyś byłam blondynką i jakoś tak mi się zachciało być czarną no i teraz schodzę do mojego starego kolorku :).
      Dziękuję :):):)
      Fryzurę z warkoczykiem robiła fryzjerka a tą druga ja :) niestety nie mam takich zdolności i nie umiem sobie upleść dobieranego :) hehehe

      Usuń
  2. Piękna sukieneczka i boskie sandały z 1 zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice photos and really cool outfit, you look great, I like your dress, what a great color and that jacket is so nice, the perfect touch to the outfit also you are really beautiful and your shoes rock! Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Also make sure and enter my Shopbop giveaway for a chance to win a 100$ giftcard to spend on designer goods!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  4. Really really thank you. Nice to read this word.
    Best wishes ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rewelacyjną figurę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.