poniedziałek, 3 września 2012

Makijaż

Cześć dziewczyny :),
Jako, że poprzedni post był bez makijażu to teraz przesyłam zdjęcie samego makijażu. Taki makijaż stosuję na co dzień. Do pracy, na zakupy (ale nie zawsze jak to już przedstawiłam w poprzednim poście hihihi). Na imprezy staram się malować troszkę mocniej żeby jednak była jakaś różnica. Chociaż muszę przyznać, że nie wyglądam ładnie w mocnym makijażu.
Różnicę w makijażu i bez widać gołym okiem :)
Osobiście nie lubię wychodzić z domu bez makijażu ale czasami nie chce mi się malować i wychodzę taka  poranna z wielkim "faux pas" hehe. :)

Do wykonania tego makijażu wyjorzystałam:
Zielony korektor- L'oreal
Korektor pod oczy- L'oreal Lumi Magique
Podkład- Revlon CS
Kredka- Lovely
Tusz do rzęs- Wibo
Błyszczyk- Lovely (odcień CAPPUCINO)





Pozdrowienia dziewuchy i spokojnej nocy :)

2 komentarze:

  1. O teraz zdjęcia wyglądają dużo lepiej. :)
    Masz naprawdę ładną cerę i pasuję Ci delikatny makijaż.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :)
    podpowiedziałaś i zaczęłam szukać :)

    Teraz to chyba widzisz jaka jest różnica pomiędzy tymi dwoma postami :) hehe
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy dodany komentarz. Jeżeli masz ochotę zapraszam do zaobserwowania mojego bloga. Jak tylko będę miała chwilkę to odpowiem i się zrewanżuję.